MINECRAFT PREVIEW 1.20.50.22


Швецияда қазан айы және сырттағы жапырақтар мыс тотыққаннан тезірек жасылдан қызғылт сарыға айналады! Мен осы аптада эксперименттік сынаққа келген жаңа сәндік блоктар туралы осы өзгерістер журналының бәріне балауыз бола аламын, бірақ оның орнына мен сізге мыс есікке, мыс есікке, мыс торға және кесілген мыс блокқа назар аударуды айтып отырмын! Бұлардың барлығын асқабақпен немесе бауырымен жорғалаушылармен бояуға болатындай етіп балауызбен бояуға, кесуге және жүрегіңізге салуға болады. Сондай-ақ сынаққа туф блоктарының жаңа жиынтығы (соңында туф баспалдақтары!) және жаңа жарғанат құрылымы келеді! Әдеттегідей, осы жаңа мүмкіндіктер туралы пікіріңізді ұнатамыз. Бізге өз ойларыңызды осында жіберіңіз және bugs.mojang.com сайтында қателер туралы хабарлаңыз 1.20.50.22 жаңарту!

(Ескертпе: шыдамдылығыңызға рақмет! Бұл алдын ала қарау және бета нұсқасы енді шығарылады.)

ЭКСПЕРИМЕНТТЫҚ СИПАТТАМАЛАРЫ

МЫС БЛОКТАР ОТБАСЫ

Мыс блоктары тобы кеңейді, соның ішінде:
  • Күйген мыс
  • Мыс гриль
  • Мыс шам
  • Мыс есік
  • Мыс есік
  • Жоғарыда аталғандардың барлығының тотыққан және балауызданған нұсқалары

СЫЗЫЛҒАН МЫЗ

Жалпы тотығу деңгейі бар 2 кесілген мыс пластинасынан жасалған
Дашқасанда дайындауға болады

МЫС ПАРАҒЫ

  • Мыс тобына тән сәндік блоктың жаңа түрі
  • Ортақ тотығу деңгейлері бар 4 мыс блоктарынан жасалған
  • Дашқасанда жасауға болады
Мүмкіндіктер:
  • Ол мөлдір және жарықтың өтуіне мүмкіндік береді
  • Бұқаралық оларда батып кете алмайды
  • Redstone басқара алмайды
  • Жау тобы оларға табиғи түрде уылдырық шаша алмайды

МЫС ШАМ

  • Қызыл тас импульстары арқылы жарық шығаруды өзгерте алатын жарық шығаратын блок
  • Ол басқа мыс блоктары сияқты тотығады және аз жарық шығарады, олар көбірек тотығады
  • Мыс шамы: Жарық деңгейі 15
  • Жеңіл мыс шамы: Жарық деңгейі 12
  • Мыстан жасалған шам: Жарық деңгейі 8
  • Тотықтырылған мыс шамы: Жарық деңгейі 4
  • Орналастырылған кезде оның жарығы әдепкі бойынша өшеді
  • Мыс шамы қуатсыз болған кезде, ол Redstone импульсін алған кезде қосылады немесе өшеді.
  • Мыс шамының шамы Redstone көзі жойылған кезде де, оны өшіру үшін басқа Redstone импульсін алғанша жанып тұрады.
  • Redstone сигналымен жабдықталған кезде Redstone кристалы мыс шамдарының ортасында жарқырайды.
  • Мыс шамының шамы жанып тұрғанда, компараторлар 15 сигнал күшін оқиды
  • Қызыл тас қуатын жібермейді
4 мыс шамды жасай алады:
  • Жалпы тотығу дәрежесі 3 мыс блогы
  • 1 Blaze Rod
  • 1 қызыл тас ұнтағы

МЫС ЕСІКТЕР МЕН крандар

  • Уақыт өте тотығатын және балауыздануы мүмкін есіктер мен есіктерге арналған мыс опциялары
  • Ағаш есіктер сияқты жұмыс істейді, себебі оларды Redstone сияқты өзара әрекеттесу арқылы ашуға және жабуға болады
  • Жалпы тотығу деңгейлері бар мыс блоктарынан жасалған

TUFF BLOCK FAMILY

Тюф өзінің блоктар тобына ие болу үшін кеңейтілді, соның ішінде:
  • Баспалдақ, тақта, қабырға және қашау опциялары
  • Баспалдақ, плита, қабырға және кесу опциялары бар туфты кірпіш
  • Баспалдақ, тақта және қабырға опциялары бар жылтыратылған туф
  • Туфтың барлық нұсқаларын Дашкасанда жасауға болады
ОСЫ ЭКСПЕРИМЕНТТЫҚ БЛОКТАРҒА АРНАЛҒАН МӘСЕЛЕЛЕР:
  • Балауыздан жасалған мыс торы - қолөнер үстелінде ұямен бірге жасауға болады, бірақ балауыздан жасалған мыс блоктарынан тікелей жасау Crafting Stone немесе Stonebreaker үшін жұмыс істемейді.
  • Соғылған мыс - Қолөнер үстелі арқылы жасау мүмкін емес
  • Балауыздан жасалған мыс - Ұямен қолөнер үстелінде жасауға болады, бірақ балауыздан жасалған мыс блоктарынан тікелей қолөнер жасау Crafting Stone немесе Stonebreaker үшін жұмыс істемейді.
  • Тюф блоктарын - қолөнер үстелімен жасауға болмайды, бірақ тас кескішпен жасауға болады

МҮМКІНДІКТЕР МЕН ҚАТЕЛІКТЕРДІ ТҮЗЕТУЛЕР

Осы жаңартудағы белгілі мәселе: Автордың ұшу жылдамдығы жерге тигеннен кейін айтарлықтай төмендейді.

BAT

Жаңартылған үлгі, анимациялар мен текстураның арқасында жараның жаңа көрінісі бар

БЛОКТАР

Алмалы-салмалы жабысқақ поршенді тартып жатқан ойыншы және жабысқақ поршенді тартып жатқан басқа блок және басқа блок енді ойынды бұзбайды (MCPE-175790)
Хор гүлдері енді кез келген снарядпен жойылуы мүмкін, олар енді соқтығысқанда жоғалып кетпейді

ГАЗДАРДЫ ГАЗДАРДЫ безендіру

Әшекейленген тостағандарды сындырғанда шығатын дыбыстар "көбірек сынған"

ОЙЫН

Ойыншылар қалдырылған элементті пайдалану үшін түгендеуден шыққаннан кейін қалқанмен бұғаттай алмайтын мәселе түзетілді (MCPE-171346)

MOBS

  • Тізбектелген тобыр тізбек иесімен бір бөлімде болмаса (MCPE-157182) әлемді қайта жүктегенде тұтынушылар бұдан былай үзілмейді.
  • Жан жағушы отрядтар бұдан былай негізгі қолында бірдеңе ұстаған кезде нысанаға от шығармайды
  • Топтың ойыншыға немесе басқа топтарға шабуыл жасай алатындығын анықтау үшін есептеулер өзгертілді. Бұрын жасақтардың көлденең ені олардың шабуыл мүмкіндіктерін анықтау үшін пайдаланылды, ал олардың биіктігі әсер етпеді. Топтар шабуыл жасай алатын аймақ енді олардың көлденең созылатын шектейтін жәшігі болып табылады.
  • Бұл өзгерістен зардап шеккен топтар: Аксолотл, Ара, Блейз, үңгір өрмекші, Дельфин, Саммермен, Эндерман, Эндермит, Түлкі, Хоглин, Қауыз, Темір Голем, Панда, Пиглин, Пиглин Брут, Пиллагер, Күміс балық, Скелет, Өрмекші. , Қаңғыбас, Виндикатор, Күзетші, Уайтер қаңқасы, Қасқыр, Зоглин, Зомби, Зомби пигмені және Зомби ауылшысы
  • Жаңа қол жеткізуді есептеу - бұл көлденеңінен 0,8 блокқа кеңейтілген шабуылдаушы бөлімшенің шектейтін өрісі. Егер бұл кеңейтілген жолақ нысананың шектейтін өрісімен қабаттасса, шабуыл
  • қа жетуі мүмкін
  • Бұл өзгерту ойыншының қол жетімділігіне әсер етпейді

ТЕНШІЛІКТІ БАСҚАРУ

  • Ойнатқыштың сенсорлық басқарусыз сенсорлық басқару теңшеліміне қол жеткізу мүмкіндігі түзетілді (MCPE-175530)
  • ПАЙДАЛАНУШЫ ИНТЕРФЕЙСІ
  • Жүктеу экраны енді ойыншының орындалу барысына негізделген кеңестердің 3 санатын көрсетеді

ТЕХНИКАЛЫҚ ЖАҢАРТУЛАР

КАмералар

  • Камера ойнатқыш радиусынан тыс орналастырылған кезде мазмұн ескертуі қосылды

Штепсельдер мен скрипт қозғалтқышы

  • Мазмұн журналы экранына "Тазалау" түймесі қосылды

API

  • EntityNpcComponent бар сценарийлерге бастапқы NPC қолдауы қосылды

РЕДАКТОР

  • Редактор және сәйкес API ерте әзірленуде және Windows PC Bedrock Preview орнатуларында пернетақта/тінтуір үшін қол жетімді. Әлеуметтік арналарда #BedrockEditor арқылы бізді белгілеңіз.
  • Редакторды пайдалану жолын үйреніңіз, топпен байланысу үшін GitHub талқылау форумына қосылыңыз және бастапқы жинақ пен мысалдар арқылы кеңейтімдерді құруды бастаңыз.

Осы аптадағы жаңартулар:
  • Параметрлер санаттарын сипаттар ретінде қамтитын SettingsManager API класы қосылды.
  • Қосылған сипат параметрлері: ExtensionContext API үшін SettingsManager.
  • Графикалық параметрлер сипаттарын басқару үшін get, getAll, set және setAll функциялары бар GraphicsSettings API класы қосылды.
  • Қосылған API тізімі GraphicsSettingsProperty және қол жетімді графикалық параметрлер сипаттары үшін GraphicsSettingsPropertyTypeMap түрі.
  • Camera API пайдалану үшін жаңартылған Grapple “Quick Teleport” функциясы. Мақсатты блокқа жылдам телепортациялау үшін «G» арқылы күресіңіз. Таңдауды жақтау үшін «F» әрпімен күресіңіз.

ГРАФИКА

  • Нысанға бөлшектер эмитенті қосылғанда, бірақ бөлшектер әлемде имитацияланғанда, бөлшектер енді әлеммен дұрыс соқтығысады.

МАЛАР

  • "minecraft:use_duration" атауы "minecraft:use_modifiers" болып өзгертілді және json пішімінде 1.20.50 және одан жоғарырақ "action_modifier" параметрі қосылды.
  • json 1.20.50 және одан жоғары нұсқаларында ескірген "minecraft:chargeable". "Action_modifier" әрекеті үшін оның орнына "minecraft:use_modifiers"
  • пайдаланыңыз

ЭКСПЕРИМЕНТТЫҚ спецификациялар

GAMETEST

  • Симуляцияланған ойыншы
  • stopUsingItem ағымдағы пайдаланылған элементті қайтарады

ГРАФИКА

  • Кейінге қалдырылған алдын ала қарау кезінде төңкерілген түзетілген биіктік карталары

SCRIPT API

  • Шикі мәтінді енгізу кезінде ойнатқыштың бақылау тақтасының ақпаратын дұрыс көрсетпейтін @minecraft/server-ui пішіндері түзетілді

API

  • Тіркелген мақсат сипаты нысан түріндегі нысан нысанасы немесе анықталмаған болуы мүмкін емес
  • EntityHitInformation
  • Статикалық нысан сипаты Entity типті немесе анықталмаған болуы мүмкін, себебі нысан анықталмаған болуы мүмкін
  • EntityInventoryComponent
  • контейнер мүшесі айнымалысы оның Контейнер немесе анықталмаған болуы мүмкін екенін дұрыс көрсетеді
  • нысан мүшесі айнымалысы енді оның Нысан немесе анықталмаған болуы мүмкін екенін дұрыс көрсетеді
  • ItemStartUseOnAfterEvent
  • itemStack енді міндетті емес
  • ItemStopUseAfterEvent
  • itemStack енді міндетті емес

МАЙНКРАФТТЫ АЛДЫН АЛА ҚАРАУ ЖӘНЕ БЕТА НҰСҚАУЫ АҚПАРАТ:
  • Бұл жұмыстағы нұсқалар тұрақсыз болуы мүмкін және соңғы нұсқа сапасын көрсетпеуі мүмкін
  • Minecraft Preview Xbox, Windows 10/11 және iOS құрылғыларында қолжетімді. Қосымша ақпаратты aka.ms/PreviewFAQ
  • сайтынан табуға болады
  • Бета нұсқасы Android (Google Play) жүйесінде қолжетімді. Бета нұсқасына қосылу немесе одан шығу туралы толық нұсқауларды aka.ms/JoinMCBeta
  • сайтынан қараңыз.
Пікірлер (0)
Пікір қосу
Пікір
reload, if the code cannot be seen