MINECRAFT PREVIEW 1.20.60.23


Маған Minecraft-та шытырман оқиғалар ұнайды. Биомаларды зерттеңіз! Тау-кен ісі! Менің қасқырым да оны жақсы көреді деп ойлаймын, бірақ мен тым қорғаншақ сандық иттердің ата-анасымын, сіз оларды негізсіз қалдыра алмайсыз. Бүгінге дейін! Өйткені армадильо Minecraft: Bedrock Edition Preview және Beta-ның шығарылым алдындағы нұсқаларына келіп қана қоймайды (оның керемет жылжымалы анимациясын қараңыз! ), бірақ құбыжық сауытпен бірге келеді.
Өрмекші көздерін жақсы көретін және қауіп сезінгенде аударылып қалатын бейтарап, саваннада тұратын сақ армадиллоның алғашқы итерациясын қарсы алыңыз. Армадилос сонымен қатар қасқырдың сауыттарын жасау үшін қолданылатын қайшыны түсіреді, ол қазіргі уақытта төрт аяқты досыңызға гауһар аттың сауытындай қорғаныс береді. Керемет және қауіпсіз! Әдеттегідей, біз армадилло мен қасқырдың қару-жарағы туралы пікіріңізді ұнатамыз, сондықтан осы жерде өз ойыңызды білдіріңіз және bugs.mojang.com сайтында қателер туралы хабарлаңыз (өрмекші көздерін қоспағанда). Енді кешірім сұрасаңыз, мен және менің жүнді досым менің сүйікті пикселдер топтамам туралы қаншалықты ашулы болатынымды тексеруге дайынбыз!

ЭКСПЕРИМЕНТТЫҚ СИПАТТАМАЛАРЫ

ARMADILLO

  • Армадильо қосылды
  • Армадильо - бейтарап масса
  • Армадильо мезгіл-мезгіл Scutes түсіреді
  • Шөткемен сүрткенде Armadillo Scutes түсіреді
  • Саванналарда уылдырық шашады
  • Сүйікті тағамы - Өрмекші көздер
  • Армадильо қауіпті анықтаған кезде айналады
  • Қауіптер:
  • Спринтинг ойыншылары
  • Таудағы немесе көліктегі ойыншылар
  • Өлмеген тобыр
  • Жүгіргенде, суда, ауада немесе сүйретілгенде домаламайды
  • Армадилло бүгілген кезде жүре алмайды, тамақ жей алмайды немесе тамаққа азғырыла алмайды
  • Ол қауіптерді іздеуді жалғастырады және 3 секунд ішінде қауіп анықталмаса, ол ашылады

ARMADILLO SCUTES

  • Қасқыр сауыттарын жасау үшін пайдалануға болады
  • Армадильос тастаған
  • Диспенсерлерді Armadillo Scutes of Armadillos тазалау үшін пайдалануға болады

ҚАСҚЫР БҰРЫҒЫ

  • Ересектер қолға үйретілген қасқырда қасқыр сауытын пайдалану Қасқыр сауытымен жабдықталады
  • Тек қасқырдың иесі қолға үйретілген қасқырға қасқыр сауыттарын кие алады және осыны ескере отырып, диспенсерлер қасқырларға қасқыр сауыттарын кие алмайды.
  • Бронды құбыжықта қайшыны қолдану оның қарусыздануына әкеледі
  • Тек Қасқырдың иесі ғана одан қасқыр сауыттарын кесіп тастай алады және осыны ескере отырып, диспенсерлер қасқыр сауыттарын қасқырлардан алып тастай алмайды.
  • Қасқырдың сауыты Алмаз атты сауыты сияқты қорғанысты қамтамасыз етеді
  • Егер құбыжық сауыт киіп өлсе, ол қаруын тастайды

БЛОКТАР

  • Сынақ камераларындағы ашық, тозған және тотыққан мыс шамдары енді балауызбен өңделеді (MCPE-176949)
  • Trial Spawner барлық ойыншылар үшін әр шайқаста тек бір рет олжа кестесін рандомизациялайды

МЫС ҚОСЫЛЫСЫ

  • Балауыз мыс торының мөлдірлігімен (MCPE-177171) ақау түзетілді
  • MEH
  • Бриз желі мен жел жүктемесінің дисплейі бекітілді

ПАРМАНДАР

HUD элементтерінің көрінуін жасыратын және қалпына келтіретін жаңа пәрмен қосылды.
/hud hide <hud element>
/hud қалпына келтіру <hud элементі>
Қолжетімді HUD элементтері:
  • қағаз қуыршақ
  • бронь
  • нұсқаулар
  • touch_controls
  • крест белгісі
  • hotbar
  • денсаулық
  • прогресс_бары
  • аштық
  • ауа_көпіршіктері
  • жылқы_денсаулығы
  • барлығы
Пәрменді пайдалану үшін болашақ әзірлеуші ​​мүмкіндіктері қосқышын қосыңыз.

МҮМКІНДІКТЕР МЕН ТҮЗЕТУЛЕР

ОЙЫН

  • Өлшемдер арасында ауысу кезінде жиі кездесетін қателер түзетілді (MCPE-166934)
  • 62 (MCPE-168518) сияқты белгілі бір биіктікте әрекеттесу кезінде ойыншылардың күтпеген жерден құлап кетуіне әкелетін кейбір жағдайлар түзетілді.
  • Ойыншыларда тұрған кезде блоктарды салу кезінде күтпеген жерден құлап қалуы мүмкін болатын түзетулер қайта енгізілді (MCPE-120140)
  • Ойыншылар көрінбейтін жиектердің жанында күтпеген жерден құлап қалуы мүмкін кейбір жағдайлар түзетілді (MCPE-120140)

MOBS

Зомби сияқты түзетілген топтар жерден барлық элементтерді жинай алмайтын

ГРАФИКА

Xbox Series консольдері үшін 4k ажыратымдылығын қолдау қосылды

ПАЙДАЛАНУШЫ ИНТЕРФЕЙСІ

Жаңа Play экранындағы достар өрісі енді қосылу түймесі арқылы достар әлеміне қосылуға мүмкіндік береді. Осы жаңа мүмкіндік туралы пікіріңізді осында жіберіңіз!

ӘЛЕМ ЭКРАНЫН ЖАҢАРТУ

Соңғы Bedrock Preview нұсқасы қайта жасалған тәжірибеде әлемдеріңізді өңдеудің жаңа әдісін ұсынады. Кейбір мүмкіндіктерге әлі қолдау көрсетілмейді, бірақ біз сізге өзіміз жасаған нәрселерді бірінші рет қарастырғымыз келді. Жаңартылған Edit World тәжірибесі бүгіннен бастап ойыншыларға біртіндеп таратылады.
Өзгерістер: Өңдеу әлемі жақсартылған шарлаумен, қосымша сипаттамалармен және Жаңа әлем жасау экранына сәйкес келетін жаңа көрініс пен сезіммен жаңартылды. Ол жақын күндері Android, iOS, Windows және Xbox-қа біртіндеп шығады. Біз әлі де басқа платформаларға қолдау көрсету және кейбір кішігірім қателер мен жақсартулар сияқты нәрселермен жұмыс істеп жатырмыз. Ең жақсы тәжірибені қамтамасыз ету үшін осы мүмкіндіктермен жұмыс істеуге көбірек уақыт қажет. Сіздің ойыңызды естігіміз келеді! Пікіріңізді шолу сайтында жариялаңыз және біз оны таба алуымыз үшін тақырыпқа "Әлемді өңдеу" деп қойыңыз.

POWERS

Сіздің аймағыңыз үшін жаңа әлеуметтік хаб болып табылатын Realms Stories енгізілді.
Realms Stories мүмкіндіктеріне мыналар кіреді:
  • Story арнасы – Realm мүшелерімен ең жақсы ойын сәттерін бөлісуге мүмкіндік береді
  • Уақыт шкаласы – аймақта басқа мүшелер ойнаған кезде көруге мүмкіндік береді
  • Мүшелер қойындысы – барлық аймақ мүшелерінің тізімін және олардың рұқсат деңгейлерін көрсетеді
  • 1.20.60.23 нұсқасын алғаш рет іске қосқан кезде Realms Stories қолжетімді болмайтынын ескеріңіз. Realms Stories пайдалану үшін ойынды іске қосыңыз, оны жабыңыз, содан кейін оны қайта іске қосыңыз.
Бұл мүмкіндік туралы қосымша ақпаратты кері байланыс сайтынан табуға болады және сіз бұл мүмкіндік туралы ойыңызбен бөлісесіз деп үміттенеміз.
Белгілі мәселелер:
  • Story арнасы сіз Realms Stories қызметінен шығып, оралмайынша басқа пайдаланушылар жариялаған жаңа оқиғалармен жаңартылмайды
  • Мүшелер қойындысында аймаққа шақырылған, бірақ әлі қосылмаған пайдаланушылар және аймақта болған, бірақ содан кейін кеткен бұрынғы мүшелер пайда болады
  • Иелерді оқиғалар/пікірлер туралы хабардар ету жұмыс істемейді
  • Аймақтың иесі ретінде "Мүшелерді басқару" түймесін басыңыз
  • Пікірлер әрқашан дұрыс көрсетілмеуі мүмкін
  • Экраннан оқу оқиғасы аяқталмады
  • Аймақ мүшелері өздерін Мүшелер қойындысында көрмейді

ТЕХНИКАЛЫҚ ЖАҢАРТУЛАР

Штепсельдер мен скрипт қозғалтқышы

  • "minecraft:geometry.full_block" идентификаторы "minecraft:geometry" блок компоненті үшін қосылды
  • "minecraft:geometry.full_block" идентификаторы орталықтандырылған 1x1x1 текше геометриясын қамтамасыз етеді
  • "render_layer": "мөлдір" material_instances компонентімен біріктірілгенде, ол "minecraft:unit_cube" құрамдас бөлігіне бұрын енгізілген тек көрсету мүмкіндіктерін қосады, соның ішінде:
  • Ванильді де, көршілер де толық блоктарды қамтиды
  • Рендеринг өнімділігін жақсарту үшін іргелес ванильді және реттелетін іргелес толық блоктары бар беттерді кеседі
  • Әзірлеушілерге блоктағы күй биттерінің/орналастырулардың санына жететін немесе одан асатын мазмұнды анықтауға көмектесу үшін мазмұн қателерін тіркеуді қосыңыз (MCPE-177045).

ЖАЛПЫ

Құжаттардағы ванильді "бағдарлау" блок күйі үшін тізімделген жаңартылған мәндер

API

Ваниль метадеректерін құруға Biome Registry биом атаулары мен StructureFeatureType нөмірлері қосылды

КОМПОНЕНТТЕР

"ескі" құрамдасқа "interact_filters" өрісі қосылды, ол актерді тамақтандыруға болатын шарттарды анықтауға мүмкіндік береді.

EDITOR

Редактор және сәйкес API ерте әзірленуде және Windows PC Bedrock Preview орнатуларында пернетақта/тінтуір үшін қол жетімді. Әлеуметтік арналарда #BedrockEditor арқылы бізді белгілеңіз.

Редакторды пайдалану жолын үйреніңіз, топпен байланысу үшін GitHub талқылау форумына қосылыңыз және бастапқы жинақ пен мысалдар арқылы кеңейтімдерді құруды бастаңыз.

Осы аптадағы жаңартулар:

  • Таңдау құралындағы BlockType үшін әдепкі блок енді "шөп" болып табылады.
  • Сценарийленген мүмкіндіктер тақталары енді белгілі бір биіктікке жеткенде жылжиды.
  • Редактор Playtest тақтасы енді деңгейлерді сынау кезінде күн мен ауа райы уақытын орнатуға, сондай-ақ орналасудың шағын түзетулеріне қолдау көрсетеді. Playtest тақтасындағы уақыт Minecraft уақытын (0-23999) немесе 24 сағаттық уақытты (00:00-23:59) қолдайды.
  • TypeScript нысанын транзакция стекіне пайдалы жүктеме ретінде итеру және транзакция жүйесі кері қайтару немесе қайталау оқиғасын алған кезде пайдалы жүктемені алатын бірқатар өңдеуші функцияларын тіркеу үшін жаңа байланыстырулар мен сценарийлерге қолдау қосылды.
  • Редакторға шарлау бетбелгі жүйесі қосылды. Мүмкіндіктер мен функциялар туралы қосымша ақпарат алу үшін GitHub шығарылым жазбаларын қараңыз.
  • StringFromExtension үшін экспорт қосылды, сондықтан оны ішкі және сыртқы Creator кеңейтімдерінде пайдалануға болады
  • Редакторға жаңа жол құралы қосылды. Мүмкіндіктер мен функциялар туралы қосымша ақпарат алу үшін GitHub шығарылым жазбаларын қараңыз.
  • Редактордың пайдаланушы интерфейсі енді ойын терезесінің өлшеміне емес, экран ажыратымдылығына қарай масштабталады.
  • Ойын/сынақ тақтасындағы сипат опциялары ойын қайта жүктелген кезде өз мәндерін сақтайды.
  • Осы аптада біз v0.4.X семантикалық итерацияларын ресми түрде жабамыз және v0.5 нұсқасына қатысты жұмысымызды аяқтаймыз деп есептейміз. Қосымша мәліметтер мен барлық v0.4.X итерация жаңартуларының жалпы қысқаша мазмұнын GitHub сайтындағы шығарылым жазбаларын қараңыз.

MOLANG

  • Эксперименттік шығарылған Моланг сұраулары
  • query.is_cooldown_type
  • query.cooldown_time
  • query.cooldown_remaining_time
  • query.relative_block_has_tag
  • query.relative_block_all_tags
  • query.block_neighbor_hes one_tag
  • query.block_neighbor_has_all_tags
  • query.block_hes_tag
  • query.block_has_all_tags
  • query.bone_orientation_trs
  • query.bone_orientation_matrix
Пікірлер (0)
Пікір қосу
Пікір
reload, if the code cannot be seen